Author Topic: Bjørndalen fratatt gull  (Read 706 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oterpai

• Homo sapiens
  • Respect: +2
    • View Profile
Re: Bjørndalen fratatt gull
« Reply #15 on: 19. February, 2009, 17:06:58 »
0
Quote from: \"Raspeball\"
Ingen er overrasket over at du sympatiserer med Russland (les; Sovjetunionen), Lee.

Intærnt ?

Forklar greia til meg.
\"Life is all about ASS. Everyone is either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, trying to get a piece of it, or simply just being one.\"
-Mattass.

Erbros

• Administrator
  • Gud
  • Kent "Northug" Henriksen
  • Respect: +72
    • View Profile
    • Bloggen min
« Reply #16 on: 19. February, 2009, 18:23:56 »
0
At Lee er den største kommunisten på forumet er jo ingen hemmelighet. Dette var en status han opparbeidet i forumets spede start da han kalte seg Kamerat Ove og bestandig satte kommunismen i ett godt lys.

Oterpai

• Homo sapiens
    • View Profile
« Reply #17 on: 19. February, 2009, 20:42:57 »
0
Kommunisme funker fint når rett mann sitter bak rattet.
\"Life is all about ASS. Everyone is either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, trying to get a piece of it, or simply just being one.\"
-Mattass.

TeXMeX

• Chihuahua
  • Respect: +36
    • View Profile
« Reply #18 on: 19. February, 2009, 20:53:01 »
0
http://www.vg.no/sport/ski/skiskyting/a ... tid=547935

Ihvertfall, om dere ikke har fått det med dere så vil de nå prøve å frata Bjørndalen gullet for sprinten også! De mener visst at han og berger gikk feil da også... Men de tenker ikke på at gullet da vil gå videre til en av de andre to nordmennene som var på henholdsvis 3. og 4 plass...

Dette mener jeg bare begynner å bli smålig, bare fordi de har hatt så mange dop-avsløringer så må de bare prøve å trekke den mest dopfrie nasjonen som er ned i dritten, altså Norge! Og det gjør de med å anklage våre løpere for juks på annet vis... I tillegg så beskylder de Bjørndalen for å vært stygg i kjeften mot dem fordi de \"hørte noen sa han gjorde det og tok det for god fisk...\"

I tillegg er det kommet inn masse russiske hatbrev på siden til Bjørndalen der det blant annet sies at han er en skitten juksemaker, og at alle nordmenn er stygge osv... kjenner jeg blir provosert altså....
Hva med en liten, Varulv?[/b][/url]

Oterpai

• Homo sapiens
    • View Profile
« Reply #19 on: 19. February, 2009, 21:57:30 »
0
De schtøgge russer jævla kan komme og suger kuken min til ladninga mi blåser topp lokket av dem.
-Mattass.

TeXMeX

• Chihuahua
    • View Profile
« Reply #20 on: 19. February, 2009, 22:02:03 »
0
Quote from: \"Oterpai\"
De schtøgge russer jævla kan komme og suger kuken min til ladninga mi blåser topp lokket av dem.

Word!

Raspeball

• Administrator
  • Gud
  • Respect: +27
    • View Profile
    • Das Forum.
« Reply #21 on: 20. February, 2009, 23:32:57 »
0
Medvedjev ber om unnskyldning til en eller annen mannlig, svensk skiskytter (Mathias Nilsson?) på vegne av Russlands oppførsel under VM i skiskyting, så det er tydelig at Putin innser hvilket rot Tikhonov steller i stand. Putin er egentlig proff.

Hva russland, som vinteridrettsnasjon, gjelder, har jeg ingen respekt igjen. Fra nå av antar jeg - uansett gren eller prestasjon - at vedkommende utøver(e) var- og er dopet. Vedder på at selv Jelena Valbe (?) i sin tid var dopet. Lazutina, Tchepalova, you name it.
Alle dagene som kom og gikk

Events occur in real time.

TeXMeX

• Chihuahua
    • View Profile
« Reply #22 on: 22. February, 2009, 12:29:28 »
0
De klarer ikke å komme seg unna 70 og 80 tallet rett og slett da doping ikke var ulovlig...

Det tok sin tid før østblokk landene har klart det og det vil ta enda lengre med russland.